Zibro
Legacy Member
Ik weet niet of dit een driver probleem is maar:
Ik heb vandaag mijn beeldkaart vervangen door een ati5770.
Nu krijg ik de refreshrate van de monitor (CRT) niet hoger dan 60hz, welke niet zo lekker voor de ogen is.
Bij mijn vorige beeldkaart stond de refreshrate op 85hz, dus het ligt niet aan mijn monitor.
Ik heb de originele monitor drivers geinstalleerd en de laatste catalyst drivers.
Ik werk met windows 7.
Ik krijg gewoon geen andere optie dan 60hz te zien, ook niet als ik het compatibiliteitsvakje uitvink.
Iemand een idee?
Ik heb vandaag mijn beeldkaart vervangen door een ati5770.
Nu krijg ik de refreshrate van de monitor (CRT) niet hoger dan 60hz, welke niet zo lekker voor de ogen is.
Bij mijn vorige beeldkaart stond de refreshrate op 85hz, dus het ligt niet aan mijn monitor.
Ik heb de originele monitor drivers geinstalleerd en de laatste catalyst drivers.
Ik werk met windows 7.
Ik krijg gewoon geen andere optie dan 60hz te zien, ook niet als ik het compatibiliteitsvakje uitvink.
Iemand een idee?