D--Amo
Legacy Member
Ik heb van mijn pc, een Medion met WIN XP een recovery cd.. Nu moet mijn pc dus dringend eens geformatteerd worden, maar ik zou het eens willen proberen om WIN 7 erop te zetten.. Stel dat het niet lukt of dat ik het uiteindelijk te traag vindt; kan ik dan nog steeds die recovery gebruiken?
Ik heb een D schijf 'recover'.. Ik dacht zolang ik daar afblijf zou het moeten lukken, niet?
En nog iets bijkomend: als ik Win7 installeer, gaat hij dan automatisch ook drivers installeren vanop recover; of moet ik deze handmatig nog downe en installeren vanop de Medion website?
Ik heb een D schijf 'recover'.. Ik dacht zolang ik daar afblijf zou het moeten lukken, niet?
En nog iets bijkomend: als ik Win7 installeer, gaat hij dan automatisch ook drivers installeren vanop recover; of moet ik deze handmatig nog downe en installeren vanop de Medion website?