Mo²
Legacy Member
doet nu al een maandje ofzo heel raar, telkens als ik een msg krijg loopt die gewoon volledig vast en stijgt m'n cpu in taakbeheer ook naar 50% enigste manier om die dan terug te krijgen is om et dan zo af te sluiten en ernieuw op te starten.
als ik in m'n logboekjes kijk dan zie ik da tcpip event 4227 een fout geeft maar heb daar ook al mogelijke oplossingen voor geprobeerd maar niets dat helpt
als ik mijn netwerkadaptor dan wil uitschakelen en inschakelen krijg ik hem zelf nie uitgeschakeld omdat hij zegt dat er nog een iemand/iets bezig is met het adaptor.
thanks in advance
als ik in m'n logboekjes kijk dan zie ik da tcpip event 4227 een fout geeft maar heb daar ook al mogelijke oplossingen voor geprobeerd maar niets dat helpt
als ik mijn netwerkadaptor dan wil uitschakelen en inschakelen krijg ik hem zelf nie uitgeschakeld omdat hij zegt dat er nog een iemand/iets bezig is met het adaptor.
thanks in advance
