nazaar
Legacy Member
hallo
de laatste tijd heb ik iets zeer vreemds voor elke keer als ik een filmpke wil bekijken. De kleuren kloppen niet (fel blauw en fel groen)
Het rare is dat ik dat niet bij alle type vidoebestanden heb
kan het zijn dat het aan een codec ligt ?? welke raden jullie mij aan ??
de laatste tijd heb ik iets zeer vreemds voor elke keer als ik een filmpke wil bekijken. De kleuren kloppen niet (fel blauw en fel groen)
Het rare is dat ik dat niet bij alle type vidoebestanden heb

kan het zijn dat het aan een codec ligt ?? welke raden jullie mij aan ??