soulreaper
Legacy Member
Goedemiddag allen,
Was daarnet aan het surfen en ineens zijn de letters van explorer een heel stuk vergroot,dus de resolutie is veranderd.Dit is echter enkel en alleen als ik op internet surf,mijn scherm etc staat nog op de vorige resolutie?Kan me iemand helpen,want dit is erg vervelend.Heb de pc al eens heropgestart,maar dit heeft niet geholpen
Alvast bedankt
Was daarnet aan het surfen en ineens zijn de letters van explorer een heel stuk vergroot,dus de resolutie is veranderd.Dit is echter enkel en alleen als ik op internet surf,mijn scherm etc staat nog op de vorige resolutie?Kan me iemand helpen,want dit is erg vervelend.Heb de pc al eens heropgestart,maar dit heeft niet geholpen

Alvast bedankt
.Dit mag dus op slot 