lamemanneke
Legacy Member
euhm ik heb al een tijdje een probleem
ik heb msn 6.2geinstalleerd maareuh tijdens het opstarten van mijn computer komt de oude msn ook terug en meld hij mij daarop aan dus ik dacht kga hem verwijderen nu die oudere versie van msn staat niet op mijn lijst van software bijgevolg kan ik hem verwijderen en door de 2 versies die elkaar op zelfde tijd aanmelden loopt mijn computer vast :/ geloof het of niet als ik nieuwe eraf doe heeft hij het niet meer.
nu mijn vraag is hoe krijg ik die oude eraf als ik hem niet kan vinden bij software:/
dank bij voorbaat
ik heb msn 6.2geinstalleerd maareuh tijdens het opstarten van mijn computer komt de oude msn ook terug en meld hij mij daarop aan dus ik dacht kga hem verwijderen nu die oudere versie van msn staat niet op mijn lijst van software bijgevolg kan ik hem verwijderen en door de 2 versies die elkaar op zelfde tijd aanmelden loopt mijn computer vast :/ geloof het of niet als ik nieuwe eraf doe heeft hij het niet meer.
nu mijn vraag is hoe krijg ik die oude eraf als ik hem niet kan vinden bij software:/
dank bij voorbaat
