iSwitch
Legacy Member
Yeets
Ik zou QuickTime willen installen. Ik heb ook iTunes staan maar wanneer ik op inet zit en daar een mp3 of ander geluidsbestand wil open mag enkel QT dat openen en itunes niet, iTunes moet wel nog het hoofdproggie blijvan om mijn muziek te beluisteren.
Hoe doe ik dat met de settings van QT?
Greetz
Ik zou QuickTime willen installen. Ik heb ook iTunes staan maar wanneer ik op inet zit en daar een mp3 of ander geluidsbestand wil open mag enkel QT dat openen en itunes niet, iTunes moet wel nog het hoofdproggie blijvan om mijn muziek te beluisteren.
Hoe doe ik dat met de settings van QT?
Greetz