Blue-Bora
Legacy Member
Derjuist kreeg ik een aanvraag van iemand om hem toe te laten op mijne lijst,maar nu zegt menne messenger da mijne lijst vol is.
Met als resultaat da ik dien contact kwijt ben.
Kan ik da ergens zien in history ofzo wa die zen e-mailadres was?
En kan ik messenger ni anders instellen zoda er meer contacts opkunnen?
Grtz
Met als resultaat da ik dien contact kwijt ben.
Kan ik da ergens zien in history ofzo wa die zen e-mailadres was?
En kan ik messenger ni anders instellen zoda er meer contacts opkunnen?
Grtz




