Archief - Q: MSN messenger meer dan 250 contacts.....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Derjuist kreeg ik een aanvraag van iemand om hem toe te laten op mijne lijst,maar nu zegt menne messenger da mijne lijst vol is.
Met als resultaat da ik dien contact kwijt ben.

Kan ik da ergens zien in history ofzo wa die zen e-mailadres was?

En kan ik messenger ni anders instellen zoda er meer contacts opkunnen?

Grtz

LSD-ProZac

Legacy Member
als je logs aanmaakt van je gesprekken kan je dat recupereren... anders niet


en neen, ik denk ni da je meer dan 250 contacts kan hebben op 1 account (maar ik kan me vergissen)

Blue-Bora

Legacy Member
LSD-ProZac zei:
als je logs aanmaakt van je gesprekken kan je dat recupereren... anders niet


en neen, ik denk ni da je meer dan 250 contacts kan hebben op 1 account (maar ik kan me vergissen)


Ik houd men logs bij,maar ik heb er nog niks tegen gezegd dus daar is nog gene log van :(

Cyberkef

Legacy Member
Blue-Bora zei:
messenger ni anders instellen zoda er meer contacts opkunnen?
Vroeger stond er op mess.be daar één of andere patch voor...

Populaire mensen kunnen anders ook Windows Messenger en MSN Messenger gebruiken (twee aparte accounts dan), of die patch waardoor je meerdere msn'en kon laten werken (idem met aparte accounts)...

Ex-ganggenootje van me had zoiets :crazy:

dêsh'

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Derjuist kreeg ik een aanvraag van iemand om hem toe te laten op mijne lijst,maar nu zegt menne messenger da mijne lijst vol is.
Met als resultaat da ik dien contact kwijt ben.

Kan ik da ergens zien in history ofzo wa die zen e-mailadres was?

En kan ik messenger ni anders instellen zoda er meer contacts opkunnen?

Grtz

Ik vraag me toch of je die 250 personen wel degelijk kent. :unsure:

Blue-Bora

Legacy Member
dêsh' zei:
Ik vraag me toch of je die 250 personen wel degelijk kent. :unsure:

Jah da voelde ik aankomen :)

Moet ge de mensen IRL kennen ofwa om ze op uwe lijst te zetten?
Nee toch...................?
Der zijn er veel bij van CS waarmee ik regelmatig op dezelfde servers zit,maar ze zijn ni van in de buurt (USA,finalnd,enz...)

Dus conclusie : ik ken ze niet allemaal persoonlijk

Time

Legacy Member
2 accs make, en gans uw lijst bekijken en zien wie ge kunt splitse, mense van uw klas gaan bv ni rap iets te maken krijgen met uw mede cs'er uit de usa eh:p

lloerdy

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Jah da voelde ik aankomen :)

Moet ge de mensen IRL kennen ofwa om ze op uwe lijst te zetten?
Nee toch...................?
Der zijn er veel bij van CS waarmee ik regelmatig op dezelfde servers zit,maar ze zijn ni van in de buurt (USA,finalnd,enz...)

Dus conclusie : ik ken ze niet allemaal persoonlijk
nee, tuurlijk heeft dat er niets mee te maken, maar verwijder gewoon diegenen waar ge toch niks meer tegen zegt.
bij mij hadden er anders ook al zo'n 200+ mensen opgestaan.
gewoon ik zie het nut niet van iemand die ik 2 jaar geleden op een forum ben tegen gekomen of zelfs iemand waar ik mee in't middelbaar heb gezeten en toch niets meer tegen zeg nog op mijn lijst te laten staan.

kuis die lijst wat op. ik doe dat elke keer ik over de 60-65 kom :\

ik kan me moeilijk inbeelden dat je nog regelmatig tegen al die 250 (laat staan 100 er van) iets tegen zegt.

general rule op mijn msn is: als ik u in de voorbije 6 maand niet heb aangesproken of vice versa vliegt ge van mijn lijst :[
elke 3 maand ofzo kuis ik mijn lijst 'ns op.
'k zie't nut niet van die mensen erop te laten en 't is nog veel overzichtelijker ook :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan