MaaLeK
Legacy Member
Hallo,
Vandaag heb ik een externe harde schijf gekocht dat ik zelf in elkaar moest knutselen. Zo'n ICY-Box met een MAXTAR 120GB. MAar nu zit ik met het volgende probleem. Ik weet niet hoe ik deze schijf meot formateren. Heb een trial van Partition MAgic 8.0 gedownload. MAaar hij zegt dat ik eerst moet registreren voorwanneer ik de geselecteerde wensen kan doen. Heb ook gezocht achter *kuch* op het net. Maar telkens een virus. Zijn er nog andere oplossing.
MVG
MaaLeK
Vandaag heb ik een externe harde schijf gekocht dat ik zelf in elkaar moest knutselen. Zo'n ICY-Box met een MAXTAR 120GB. MAar nu zit ik met het volgende probleem. Ik weet niet hoe ik deze schijf meot formateren. Heb een trial van Partition MAgic 8.0 gedownload. MAaar hij zegt dat ik eerst moet registreren voorwanneer ik de geselecteerde wensen kan doen. Heb ook gezocht achter *kuch* op het net. Maar telkens een virus. Zijn er nog andere oplossing.
MVG
MaaLeK
