met nero vision express 3
heb trouwens een vraag, over dit programma. als ik een avi dus op dvd zet is alles perfect, geluid, beeld. perfect, alleen hoe verder de film evolueerd hoe meer er vertraging op het beeld zit tov de sound, vooral de tekst. Ze praten voor hun mond open gaat.
weet iemand aan wat dit zou liggen en hoe da gefixed zou kunne worden?