Patman
Legacy Member
voor speccs zie sig
ik heb dus hetvolgende rare probleem
nadat ik een game afgesloten heb (nadat ik dit een uurke gespeeld heb) komt het soms voor dat men scherm blokkeert, dus men muis kan ik niet bewegen en daarachter is men scherm 2 sec zwart en kan ik weer rustig verder in xp...
het gebeurt niet veel (tot nu toe nog maar 2 keer) maar is dit een fout in xp of wat wilt dit zegge ?
fout in graka ofzo ?
vind het zeer raar...
ik heb dus hetvolgende rare probleem
nadat ik een game afgesloten heb (nadat ik dit een uurke gespeeld heb) komt het soms voor dat men scherm blokkeert, dus men muis kan ik niet bewegen en daarachter is men scherm 2 sec zwart en kan ik weer rustig verder in xp...
het gebeurt niet veel (tot nu toe nog maar 2 keer) maar is dit een fout in xp of wat wilt dit zegge ?
fout in graka ofzo ?
vind het zeer raar...