Cookie
Legacy Member
ik heb zonet even mijn gamecube aangesloten op de pc, ma ik heb geen goei programma om da af te spelen...
ik heb et effe getest in windows movie maker bij opnemen, ma da is zo een heeeel klein schermpke en ook in zwart wit
gamecube was aangesloten rechtstreeks op mijn beeldkaard, zo de composite video ingang
bestaat er hiervoor een gratis goei programma?
mvg
ik heb et effe getest in windows movie maker bij opnemen, ma da is zo een heeeel klein schermpke en ook in zwart wit

gamecube was aangesloten rechtstreeks op mijn beeldkaard, zo de composite video ingang
bestaat er hiervoor een gratis goei programma?
mvg