Headhunter_Extr
Legacy Member
Hallo beste mensen,
ik zoek een niet al te ingewikkeld programma om simpele geanimeerde introfilmpjes te maken, een beetje in de stijl van het Machinima-introfilmpje (voorbeeldje).
Kent er iemand zo'n programma aub?
Alvast bedankt,
HH
ik zoek een niet al te ingewikkeld programma om simpele geanimeerde introfilmpjes te maken, een beetje in de stijl van het Machinima-introfilmpje (voorbeeldje).
Kent er iemand zo'n programma aub?
Alvast bedankt,
HH
Alle voorstellen zijn welkom.