traxman
Legacy Member
Ik zit met een probleem. Ik heb ooit een studenten pakket gekocht waar Swift 3d oa ook bij zat. Nu had ik dat op mijn vorige computer staan.
Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht dus die oude krijgt mijn broer.
Deze computers zitten op een netwerkje hier thuis.
Nu heb ik Swift van de oude gesmeten en er bij mij op de nieuwe opgezet.
Maar als ik het programma wil opstarten zegt het dat hij twee versies op het netwerk heeft gevonden en dat ik maar voor één een licensie heb.
Maar ik het het dus van de ene afgesmeten!
Ook heb ik al in het register de map van het programma verwijderd.
Het staat er dus niet meer op maar wordt wel gevonden op het netwerk.
Btw: Als ik mijn netwerkkabel uittrek bij de installatie gaat het wel. Eén keer maar, daarna ook niet meer.
Kan iemand mij aub helpen, want ik ben genaaid!
Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht dus die oude krijgt mijn broer.
Deze computers zitten op een netwerkje hier thuis.
Nu heb ik Swift van de oude gesmeten en er bij mij op de nieuwe opgezet.
Maar als ik het programma wil opstarten zegt het dat hij twee versies op het netwerk heeft gevonden en dat ik maar voor één een licensie heb.
Maar ik het het dus van de ene afgesmeten!
Ook heb ik al in het register de map van het programma verwijderd.
Het staat er dus niet meer op maar wordt wel gevonden op het netwerk.
Btw: Als ik mijn netwerkkabel uittrek bij de installatie gaat het wel. Eén keer maar, daarna ook niet meer.
Kan iemand mij aub helpen, want ik ben genaaid!

.