bluecooper
Legacy Member
kweet niet goed of ik dit bij hard of software moest zetten... maar het probleem is dus dat ik van het ene moment op het andere geen dvd's of cd's meer kan lezen.
ik wou een oud programma (printmaster) opnieuw installeren... toen hij vroeg om de tweede cd in te steken herkende het station opeens niets meer. Ik heb dan maar geprobeerd om es te testen met een externe dvd brander, maar zelfs deze leest ook niets, terwijl hij op m'n laptop wel degelijk werkt. kvermoed dus wel dat het gaat om een softwarematig probleem.
Wat ik al geprobeerd heb:
dvd station es verwijderd bij apparaatbeheer en opnieuw geinstalleerd
dvd station getest met het booten van vista dvd (dit doet hij dus wel)
programma's die ik voordien verwijderd had opnieuw geinstalleerd (nero 8)
Er werkt dus nog altijd niets en ben beetje ten einde raad nu.
Moesten jullie nog ideetjes hebben...
Ik was/ben wel van plan om binnenkort over te stappen op windows 7, maar weet ook niet zeker of hiermee het probleem zal opgelost zijn.
Alle hulp is welkom
ik wou een oud programma (printmaster) opnieuw installeren... toen hij vroeg om de tweede cd in te steken herkende het station opeens niets meer. Ik heb dan maar geprobeerd om es te testen met een externe dvd brander, maar zelfs deze leest ook niets, terwijl hij op m'n laptop wel degelijk werkt. kvermoed dus wel dat het gaat om een softwarematig probleem.
Wat ik al geprobeerd heb:
dvd station es verwijderd bij apparaatbeheer en opnieuw geinstalleerd
dvd station getest met het booten van vista dvd (dit doet hij dus wel)
programma's die ik voordien verwijderd had opnieuw geinstalleerd (nero 8)
Er werkt dus nog altijd niets en ben beetje ten einde raad nu.
Moesten jullie nog ideetjes hebben...
Ik was/ben wel van plan om binnenkort over te stappen op windows 7, maar weet ook niet zeker of hiermee het probleem zal opgelost zijn.
Alle hulp is welkom
