Kempeneir88
Legacy Member
Deze maar is vanonder het stof halen.
Ik heb een probleem met mijn winamp. Ik heb hem ingesteld als docked toolbar, en ook voor de instelling bovenop gekozen. Nu als mijn firefox openstaat verschijnt die niet als toolbar over firefox maar erachter. Besturingssysteem windows 7. Anyone?
Ik heb een probleem met mijn winamp. Ik heb hem ingesteld als docked toolbar, en ook voor de instelling bovenop gekozen. Nu als mijn firefox openstaat verschijnt die niet als toolbar over firefox maar erachter. Besturingssysteem windows 7. Anyone?