Archief - probleem norton 2010(windows vista)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

artic puncher

Legacy Member
hey mensen,


sinds donderdag heb ik op men laptop norton 2010 opgezet waarbij eerst geen problemen waren,maar sinds gisteren is er plotseling een fout in de OS gekomen waarbij ik een systeem herstel heb moeten doen en sindsdien ik niks meer kan opgestart krijgen vanuit het software-pakket van norton(ook niet de un-install)
,het enigste dat norton toont is dit in mijn gadget-balk:





dus kan iemand mij helpen om de anti-virus terug aan de praat te krijgen of ten ergste me een manier zeggen om deze dan terug af te gooien.

alvorens bedankt

artic puncher

Exit

Legacy Member
tja ... norton ... (doet meer kwaad dan goed)

in register van windows de symantec/norton items wissen en dan norton herinstalleren.

skatemania

Legacy Member
Exit zei:
tja ... norton ... (doet meer kwaad dan goed)

in register van windows de symantec/norton items wissen en dan norton herinstalleren.

Ik zit ook met Norton en heb daar nog geen probs meegehad...

artic puncher

Legacy Member
bedankt exit&nielsvds

ik heb de methode van nielsvds gebruikt en alles werkt terug normaal nu!

jethroeetvelde

Legacy Member
Er zijn goede alternatieven voor norton (minder belastend, goedkoper, beter)

Nielsvds

Legacy Member
jethroeetvelde zei:
Er zijn goede alternatieven voor norton (minder belastend, goedkoper, beter)

Heb je onlangs versie 2009 getest daar is wel een enorme snelheidswinst en een minder belastende systeemimpact. Ik was ook eerder sceptisch maar versie 2009 draait perfect op mijn laptop.

jethroeetvelde

Legacy Member
Momenteel gebruik ik geen norton maar avast, goede en niet belastende av :p
Van 2009 weet ik het niet maar de eerdere versies waren toch de hel voor minder zware pc's

uni1313

Legacy Member
Ik gebruik Norton - enkel de antivirussoftware -al jaren zonder problemen. Misschien een aantal jaar geleden belastend; maar alleszins veel minder dan McAfee. De 2009 versie is volledig herschreven met als doel zo weinig mogelijk belastend te zijn op gebied van geheugen en cpu. Momenteel gebruik ik versie 2010, die nog bijkomende vernieuwingen heeft.
Misschien zijn de zware beveiligingssuites belastender; wat me normaal lijkt gezien wat ze allemaal blokkeren. Deze zijn volgens mij enkele geschikt voor totale noobs die beschermd moeten worden tegen zichzelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan