artic puncher
Legacy Member
hey mensen,
sinds donderdag heb ik op men laptop norton 2010 opgezet waarbij eerst geen problemen waren,maar sinds gisteren is er plotseling een fout in de OS gekomen waarbij ik een systeem herstel heb moeten doen en sindsdien ik niks meer kan opgestart krijgen vanuit het software-pakket van norton(ook niet de un-install)
,het enigste dat norton toont is dit in mijn gadget-balk:
dus kan iemand mij helpen om de anti-virus terug aan de praat te krijgen of ten ergste me een manier zeggen om deze dan terug af te gooien.
alvorens bedankt
artic puncher
sinds donderdag heb ik op men laptop norton 2010 opgezet waarbij eerst geen problemen waren,maar sinds gisteren is er plotseling een fout in de OS gekomen waarbij ik een systeem herstel heb moeten doen en sindsdien ik niks meer kan opgestart krijgen vanuit het software-pakket van norton(ook niet de un-install)
,het enigste dat norton toont is dit in mijn gadget-balk:
dus kan iemand mij helpen om de anti-virus terug aan de praat te krijgen of ten ergste me een manier zeggen om deze dan terug af te gooien.
alvorens bedankt
artic puncher
