roy-sn
Legacy Member
Hallo,
Ik heb windows xP service pack 3 net gedownload nu wil ik het instaleren en komt er dit te staan
"het kernsysteembestand (kernel) dat wordt gebruikt om deze computer op te starten is geen bestand van microsoft windows. het service pack word niet geinstaleerd. zie artikel q327101 in de knowledge base op support.microsoft.com voor meer informatie".
En ik heb een legale key gebruikt.
weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? alvast bedankt
Ik heb windows xP service pack 3 net gedownload nu wil ik het instaleren en komt er dit te staan
"het kernsysteembestand (kernel) dat wordt gebruikt om deze computer op te starten is geen bestand van microsoft windows. het service pack word niet geinstaleerd. zie artikel q327101 in de knowledge base op support.microsoft.com voor meer informatie".
En ik heb een legale key gebruikt.
weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? alvast bedankt