gamer1
Legacy Member
Op school (TU Eindhoven) kan ik zonder problemen verbinding maken met de vpn (om te printen, software te installeren etc). Normaal gezien zou ik dat echter van hier thuis uit ook moeten kunnen doen. Maar dit wil dus niet lukken. Ik krijg steeds volgende melding:
Fout 619: Er kan geen verbinding met de externe computer worden gemaakt, waardoor de poort voor deze verbinding gesloten werd. ...
Momenteel heb ik de volgende dingen geprobeerd:
- uitschakelen windows firewall
- enable ipsec passtrough
- openzetten poort 1723 (het is trouwens een linksys wrt54g router)
Dit alles blijkt niet te helpen, krijg nog steeds zelfde melding. Weet iemand waaraan dit dan zou kunnen liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Fout 619: Er kan geen verbinding met de externe computer worden gemaakt, waardoor de poort voor deze verbinding gesloten werd. ...
Momenteel heb ik de volgende dingen geprobeerd:
- uitschakelen windows firewall
- enable ipsec passtrough
- openzetten poort 1723 (het is trouwens een linksys wrt54g router)
Dit alles blijkt niet te helpen, krijg nog steeds zelfde melding. Weet iemand waaraan dit dan zou kunnen liggen en hoe ik dit kan oplossen?