jacky91
Legacy Member
Ik heb sinds een paar weken een probleem met mijn telemeter, het volumeverbruik dat hierop word aangegeven ligt veel hoger dan het geen ik echt gebruik.
Om dit probleem heb ik naar telenet gebeld en zei stelden enkele dingen voor
- netwerk beveiligen met WPA
- netlimiter installeren op elke pc en het volumeverbruik nakijken
Ik heb beide dingen gedaan maar het heeft allemaal niks opgelevert, als ik bvb voor 4 april al het verbruikte volume (via netlimiter) van elke pc samentel kom ik bijlange niet aan het hoge verbruik dat op de telemeter staat, heeft er iemand een idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?
Om dit probleem heb ik naar telenet gebeld en zei stelden enkele dingen voor
- netwerk beveiligen met WPA
- netlimiter installeren op elke pc en het volumeverbruik nakijken
Ik heb beide dingen gedaan maar het heeft allemaal niks opgelevert, als ik bvb voor 4 april al het verbruikte volume (via netlimiter) van elke pc samentel kom ik bijlange niet aan het hoge verbruik dat op de telemeter staat, heeft er iemand een idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?
achnee, het is mijn utorrent die nog openstond, check eens op virussen, bitor.clients, enzo...