serverall
Legacy Member
goedendag beste lezers ik heb momenteel een probleem waardoor ik niet meer kan inloggen in Windows xp home editie ik heb het bestand wlanGINA ik heb dit verwijdert en nu zegt xp dat ik met mijn administrator moet over leggen maar ik ben zelf enige gebruiker en dan moet ik op restart klikken weet iemand help
wat ik wel weet is dat ik met mijn xp cd moet werken maar ik heb repair al gedrukt maar weet niet welke command ik moet invoeren ( betekent dit dat ik nu helemaal mijn pc moet herinstalleren en formatteren ik hoop het niet want ik heb het gisteren terug geformatteerd)
met vriendelijke groet menno
wat ik wel weet is dat ik met mijn xp cd moet werken maar ik heb repair al gedrukt maar weet niet welke command ik moet invoeren ( betekent dit dat ik nu helemaal mijn pc moet herinstalleren en formatteren ik hoop het niet want ik heb het gisteren terug geformatteerd)
met vriendelijke groet menno

)
