Archief - probleem met opstarten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

serverall

Legacy Member
goedendag beste lezers ik heb momenteel een probleem waardoor ik niet meer kan inloggen in Windows xp home editie ik heb het bestand wlanGINA ik heb dit verwijdert en nu zegt xp dat ik met mijn administrator moet over leggen maar ik ben zelf enige gebruiker en dan moet ik op restart klikken weet iemand help

wat ik wel weet is dat ik met mijn xp cd moet werken maar ik heb repair al gedrukt maar weet niet welke command ik moet invoeren ( betekent dit dat ik nu helemaal mijn pc moet herinstalleren en formatteren ik hoop het niet want ik heb het gisteren terug geformatteerd)

met vriendelijke groet menno

Exit

Legacy Member
op school leren ze denk ik nog steeds wat leestekens zijn, die zijn er om een tekst leesbaar te maken ...


ge hebt het over inlog problemen, wlan (draadloos), windows repair, formateren

denk dat er wat zaken zoor elkaar gehaald worden.

krijgt ge het windows login scherm?
xp home?
start pc eens op in veilige modus en log in als administrator (is een verborgen gebruiker en enkel zichtbaar via veilige modus in xp home)

waarom hebt ge die file gewist??
in veilige modus eens die file terug zetten als die nog in de vuilbak zit
in veilige modus windows systeem herstel eens nemen naar gisteren ofzo

serverall

Legacy Member
ik kan niet inloggen nee en het bestand noemt wlangina zegt windows tog en sorry voor leestekens maar ik heb dyslexie en ben zelf nog een leerling maar totaal geen zin om in de vakantie leestekens te gebruiken

Exit

Legacy Member
start pc en net na bios scherm, druk op F8 en kies veilige modus
probeer als administrator in te loggen

anders windows repair installatie doen
boot xp cd, kies setup (niet repair, anders komt ge dus in de zwarte scherm/repair console)
en setup wat volgen tot deze melding maakt van een gevonden installatie en of ge die wilt herstellen.
doe dit dan en volg setup verder.
daarna in windows normaal de drivers herinstallen
ook windows updates opnieuw doen.


tja, als ge geen zin hebt (of moeite wilt doen) om leestekens te gebruiken zullen er ook zijn die geen zin hebben het te lezen en te helpen, ge moet op z'n minst toch wat moeite doen.
als ge geen leestekens gebruikt, neem dan na elke zin een enter en start een nieuwe regel, dat zal ook leesbaarheid verbeteren.

serverall

Legacy Member
bedankt voor de hulp exit. :
ik heb windows reparatie gedaan en heb al mijn drivers er terug op gezet.

maar nu komt het volgende probleem ik krijg de driver van mijn netwerk adapter niet geïnstalleerd. wat nu doen.
hier komt de uitleg hoe het is gegaan (ik heb een dlink-dwa-*** serie),
de installatie cd zegt dat ik mijn adapter er in moet steken maar die steekt er al in ik dus mijn computer opengedraaid en steek ik de adapter in een andere pci sleuf.

nu als ik mijn computer opstart zegt windows dat er een netwerk adapter is gevonden maar als ik de driver van mijn cd terug opstart zegt hij weer dat ik de adapter mijn installeren in mijn desktop maar dit heb ik gedaan. kan iemand mij helpen?

met vriendelijke groet menno

Exit

Legacy Member
ga naar apparaatbeheer
daar zal een geel vraagteken staan
kies update en laat die zoeken naar de driver (zorg dat de cd in de pc zit)

serverall

Legacy Member
merci, onze god exit :p
ik zal 't meteen proberen ben ik van die trage laptop af :p

update: heeft niet gewerkt (de driver van de cd zegt altijd error code 39 ik heb zelfs een driver van dlink hun zitten afgehaald en geïnstalleerd
(ik zit niet aan het internet ik zit boven op mijn kamer :confused: )

serverall

Legacy Member
ik heb een dlink dwa-547 en ik ben es gaan rond kijken op het internet maar dit komt ook vaker voor.
maar ik heb nog geen oplossing gevonden hopenluk zullen de mensen van 9lives mij snel kunnen helpen

serverall

Legacy Member
ik heb terug een vraag: ik heb nu Windows 7 geïnstalleerd (omdat mijn pa die nog onder had liggen) kan ik dan deze driver ook gebruiken (die van vista).
(maar nu kan windows 7 de kaart niet meer vinden en dit vind ik heel irritant
kan dit misschien afhangen dat mijn kaart kapot is??

veel groeten menno

update: ik heb het probleem gevonden de kaart is kapot daar gaat €30:(
maja ik had toch slecht bereik wou toch een nieuwe kopen alleen zonde dat die kapot is :(

maar dan is het tog opgelost en hoeven jullie niet meer verder te zoeken:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan