Mako
Legacy Member
Als ik bij het opmaken van een post/thread de knoppen boven het vak om te typen wil gebruiken, kan ik nergens op klikken. Dus de knoppen voor url invoegen, letters vet/cursief/onderlijnd of lettergrootte etc werken allemaal niet. Ook het vakje rechts met alle smileys werkt niet meer: als ik op een smiley klik, wordt hij niet automatisch ingevoegd.
Ik heb voor de zekerheid de nieuwste versie van Java geinstalleerd, maar dat verhelpt het probleem niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb voor de zekerheid de nieuwste versie van Java geinstalleerd, maar dat verhelpt het probleem niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
