mijn ervaringen met files die ge niet wegkrijgt:
Naar taabeheer gaan, explorer afsluiten, dan nieuwe taak => zoeken of bladeren
dan naar die map gaan, en gewoon deleten
na dat klikte da kader af en typt ge in nieuwe taak gewoon "explorer" in, zonder de " natuurlijk
dan start uwen startbalk enzo weer op en is file weg