promaxius
Legacy Member
Radmin probleem...
Om een verbinding te maken met een extern bureaublad heb je dus een server en een client nodig.
Deze heb ik beiden perfect ingesteld.
Als ik op de pc's het ip adres op 192.168.0.1 zet, en op de andere 192.168.0.2
Op deze manier werkt het perfect om een verbinding te maken met de andere pc en deze te besturen.
Als ik windows het ip laat kiezen werkt ons netwerk goed, maar extern bureaublad werkt niet !
Hebben jullie geen oplossing hiervoor ?
Want ik heb namelijk telenet. Met zelf manueel een ip in te stellen werkt mijn internet niet !!!
Nu is de vraag, hoe kan ik toch radminnen ( extern bureaublad delen ) en toch mijn bestaande ip verbinding houden... ?
Om een verbinding te maken met een extern bureaublad heb je dus een server en een client nodig.
Deze heb ik beiden perfect ingesteld.
Als ik op de pc's het ip adres op 192.168.0.1 zet, en op de andere 192.168.0.2
Op deze manier werkt het perfect om een verbinding te maken met de andere pc en deze te besturen.
Als ik windows het ip laat kiezen werkt ons netwerk goed, maar extern bureaublad werkt niet !
Hebben jullie geen oplossing hiervoor ?
Want ik heb namelijk telenet. Met zelf manueel een ip in te stellen werkt mijn internet niet !!!
Nu is de vraag, hoe kan ik toch radminnen ( extern bureaublad delen ) en toch mijn bestaande ip verbinding houden... ?
heb gehoord dat een router een mooie oplossing zou zijn...