hipStar
Legacy Member
ik heb dus een probleem met men cd - brander. Ik heb een Benq 40x12x45. Het zit zo ik kan cd's copieren maar niet meer branden. Telkens als ik een cd wil branden dan vraagt hij achter het medium maar die zit er wel in en het licht ook niet aan de cd's want ik heb al verschillende geprobeerd. Ik gebruik Nero 5.5.8.2 om mijn cd's te branden. Het raarste is hij vindt het medium wel als ik wil kopieren maar niet als ik wil branden?????