ixxel
Legacy Member
mijn taakbeheer ziet er als volgt uit
http://users.pandora.be/west/taakbeheer.JPG
kan ook enkel sluiten doort alt + f4
iemand dit al meegemaakt?
oplossing hiervoor zou handig zijn
ad:
http://users.pandora.be/west/taakbeheer.JPG
kan ook enkel sluiten doort alt + f4
iemand dit al meegemaakt?
oplossing hiervoor zou handig zijn
ad: