Avondland
Legacy Member
Gegroet,
ik heb op mijn laptop Word 2007 staan en ben ik daar gestart met een document voor mijn thesis. Ik wilde dit verder afwerken op de gewone desktop die beneden staat omdat ik daar meer plaats heb om te werken. Daar heb ik echter geen Word 2007 maar 2003. Ik open het en ik krijg een waarschuwing dat het document van een andere versie van Word is en dat er een aantal lay-outveranderingen zouden kunnen zijn. Ik werkte met tabellen maar dat leverde geen probleem op en ik kon het bestand zonder probleem verder bewerken. Ik heb het opgeslagen en ik ging terug naar boven en wilde het bestand opnieuw openen. Dan krijg ik de waarschuwing dat het bestand beschadigd is en ik wil het opnieuw 'herstellen'. Waarom dat nodig is vraag ik me af ... Afin, dat lukt dus niet dus ging ik naar beneden in de hoop dat het document daar nog geopend kon worden. Maar daar lukte het opeens ook niet meer, wellicht omdat er toch iets veranderd zou zijn bij die 'herstelling'.
Ik vraag me af of ik ooit een manier zou kunnen vinden om dat document toch nog eens te kunnen zien, want dat heeft me toch wel een aantal uren werk gekost. Ik heb gelukkig nog een vroegere versie staan op m'n laptop, maar ik heb geen zin om terug een paar uur te zitten tokkelen om dat in orde te krijgen.
Misschien moet ik gewoon voortaan mijn teksten in OpenOffice bewerken en wanneer ik het moet doorsturen naar mijn promotor even kopiëren naar Word en het zo doorsturen. Want ik ga af en toe wel eens afwisselen van PC.
Hopelijk kunnen jullie me helpen! Want dat was nogal vloeken daarstraks ...
ik heb op mijn laptop Word 2007 staan en ben ik daar gestart met een document voor mijn thesis. Ik wilde dit verder afwerken op de gewone desktop die beneden staat omdat ik daar meer plaats heb om te werken. Daar heb ik echter geen Word 2007 maar 2003. Ik open het en ik krijg een waarschuwing dat het document van een andere versie van Word is en dat er een aantal lay-outveranderingen zouden kunnen zijn. Ik werkte met tabellen maar dat leverde geen probleem op en ik kon het bestand zonder probleem verder bewerken. Ik heb het opgeslagen en ik ging terug naar boven en wilde het bestand opnieuw openen. Dan krijg ik de waarschuwing dat het bestand beschadigd is en ik wil het opnieuw 'herstellen'. Waarom dat nodig is vraag ik me af ... Afin, dat lukt dus niet dus ging ik naar beneden in de hoop dat het document daar nog geopend kon worden. Maar daar lukte het opeens ook niet meer, wellicht omdat er toch iets veranderd zou zijn bij die 'herstelling'.
Ik vraag me af of ik ooit een manier zou kunnen vinden om dat document toch nog eens te kunnen zien, want dat heeft me toch wel een aantal uren werk gekost. Ik heb gelukkig nog een vroegere versie staan op m'n laptop, maar ik heb geen zin om terug een paar uur te zitten tokkelen om dat in orde te krijgen.
Misschien moet ik gewoon voortaan mijn teksten in OpenOffice bewerken en wanneer ik het moet doorsturen naar mijn promotor even kopiëren naar Word en het zo doorsturen. Want ik ga af en toe wel eens afwisselen van PC.
Hopelijk kunnen jullie me helpen! Want dat was nogal vloeken daarstraks ...
