Jack_Stoner
Legacy Member
Yo,
Kwam dernet uit men bedje en wou men pctje opzetten, geeft hem bij het opstarten volgende fout weer :
Windows kan niet starten omdat het volgende bestand verwijderd of beschadigd is. Windows/System32/Config/System
Heb al geprobeerd in veilige modus keer op te startten maar dat werkt dus niet.
Ik heb op dit moment geen Win XP Pro cd, enkel een Home Edition maar die key is al geregged ...
Kan ik dit probleem oplossen ...
Thx In Advance
Greetz
Kwam dernet uit men bedje en wou men pctje opzetten, geeft hem bij het opstarten volgende fout weer :
Windows kan niet starten omdat het volgende bestand verwijderd of beschadigd is. Windows/System32/Config/System
Heb al geprobeerd in veilige modus keer op te startten maar dat werkt dus niet.
Ik heb op dit moment geen Win XP Pro cd, enkel een Home Edition maar die key is al geregged ...
Kan ik dit probleem oplossen ...
Thx In Advance
Greetz