Hl² Player
Legacy Member
ik heb een probleem met "ares"
sinds ik wat gesukkeld heb met norton windokter*af te raden*
heeft het bepaalde dingen verkloot. eer geen java op inet kunne bezien. *is al in orde gebracht*
Maar : nu zit ik met een probleem. ik kan in het progralmma ares niet alles bekijken (tabs-letters-kleien pîctogrammen-text)
hoe kan ik dit oplossen?
Screenshot
sinds ik wat gesukkeld heb met norton windokter*af te raden*
heeft het bepaalde dingen verkloot. eer geen java op inet kunne bezien. *is al in orde gebracht*
Maar : nu zit ik met een probleem. ik kan in het progralmma ares niet alles bekijken (tabs-letters-kleien pîctogrammen-text)
hoe kan ik dit oplossen?
Screenshot
