n0sTRa
Legacy Member
hoi,
sinds men instal van windows kan ik geen mail meer checken met outlook 2003. Ik krijg de volgende error :
Task 'pop.skynet.be - Receiving' reported error (0x8004210A) : 'The operation timed out waiting for a response from the receiving (POP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'
men gegevens staan juist als inkomende: pop.skynet.be en voor men uitgaande mail: relay.skynet.be .
Ook komen er geen toolbars bij van norton internet security voor men spammails te onderscheppen.
Nu is men vraag, komt het probleem doordat outlook express niet instald is of door men nieuwe modem (vroeger usb nu een ethernet)
Iemand die kan helpen ?
thx
edit: juist thunderbird instald en die doet het dus wel.
sinds men instal van windows kan ik geen mail meer checken met outlook 2003. Ik krijg de volgende error :
Task 'pop.skynet.be - Receiving' reported error (0x8004210A) : 'The operation timed out waiting for a response from the receiving (POP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'
men gegevens staan juist als inkomende: pop.skynet.be en voor men uitgaande mail: relay.skynet.be .
Ook komen er geen toolbars bij van norton internet security voor men spammails te onderscheppen.
Nu is men vraag, komt het probleem doordat outlook express niet instald is of door men nieuwe modem (vroeger usb nu een ethernet)
Iemand die kan helpen ?
thx
edit: juist thunderbird instald en die doet het dus wel.
