Archief - Printer doet raar & XP blijft (dezelfde) updates installeren bij afsluiten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arades

Legacy Member
Hoi, ik heb sinds een paar dagen 2 rare problemen.

1) Telkens als ik afsluit krijg ik een notificatie dat ik enkele updates moet uitvoeren. Dit gebeurt automatisch eb daarna sluit de pc zich af. Nu valt het mij op dat hij dit blijft herhalen en ik zou niet weten hoe dit af te zetten of te verhelpen.

2) Ik heb een HP PSC1215 all in one printer en deze heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt tot nu ineens ik bij het afdrukken een fout kreeg dat er een systeemfout is. Ik heb de drivers eraf gegooid en van de site van HP de drivers opnieuw gedownload. Ik hoopte dat het hiermee opgelost is maar niets is minder waar en hij blijft systeemfout aangeven. Ligt dit aan Windows of de software van de printer zelf, ik weet het allemaal niet meer dus graag jullie hulp!

Exit

Legacy Member
welke updates blijven er staan? (zie windows update)

indien mogelijks eens testen op andere pc

Arades

Legacy Member
Exit zei:
welke updates blijven er staan? (zie windows update)

Heb ik gedaan en ze worden geïnstalleerd zegt Windows update. Na de reboot krijg ik een melding in XP dat de updates gedownload zijn en klaar om te installeren waarna ik ze laat installeren. Deze lijken alles te doen en na installatie krijg ik een scherm:

De installatie is niet voltooid:
KB907417: Update voor Office 2003
Office 2003 Service Pack 2
KB972688: Update voor het filter voor ongewenste e-mail van Microsoft Office Outlook 2003

indien mogelijks eens testen op andere pc

De printer bedoel je? Dat ga ik morgen is proberen

ShPonGle

Legacy Member
als je altijd dezelfde windows updates krijgt, moet je eens de WU cache wissen, dat is de c:/windows/SoftwareDistribution map dacht ik. daarnaast heb je ook de Catroot en Catroot2 mappen, maar voorafgaand moet je wel de wuauserv service stoppen

in feite kun je windows update onder XP ook repairen via WURT ofwel via dit toolke Windows Update repair/reinstall (zelf nog niet getest)

Arades

Legacy Member
Ik heb die oplossing van ShPonGle geprobeerd en helpt niets.

Arades

Legacy Member
ShPonGle zei:
best eens wurt beta downloaden en uitvoeren:
http://home.versatel.be/vt6200738/tools/wurtbeta.zip
daarna nog eens pc rebooten en uittesten

Heb ik gedaan en dit probleem is van de baan.

indien mogelijks eens testen op andere pc

Ik heb mijn printer vandaag is geïnstalleerd op mijn laptop en hierop werkt alles prima. Op mijn desktop how ever nog steeds totaal niet. Telkens krijg ik een foutmelding dat ivm systeemfout. Gelieve uw pc te heropstarten en opnieuw te proberen.

Iemand een oplossing?

ronald

Legacy Member
ik weet het probleem heb je nog garansie?

edit:
je moet naar de winkel gaan en een nieuwe vragen en srry van de vorige keer

Arades

Legacy Member
ronald zei:
ik weet het probleem heb je nog garansie?

ronald zei:
je moet naar de winkel gaan en een nieuwe vragen en srry van de vorige keer

:oink: Waar heb je het in godsnaam allemaal over? De garantie heeft er niks mee te maken want de printer werkt nog perfect op mijn laptop zoals hier boven al aan gegeven.

Ik heb alleen problemen met het printen als ik mijn desktop gebruik dus ik betwijfel ten zeerste dat het iets met de printer te maken heeft maar meer in de richting van de software en/of windows xp.

On topic: Iemand een idee wat ik kan/moet doen?

Exit

Legacy Member
ronald zei:
ik weet het probleem heb je nog garansie?

edit:
je moet naar de winkel gaan en een nieuwe vragen en srry van de vorige keer

lees eerst topic + reply's voor je antwoord.
+ garantie ipv garansie.


systeem error, wat staat er juist bij?
(printer uit aldi wrs? die nr komt te bekend voor)

Arades

Legacy Member
Nee niet uit den aldi. Uit de Carrefour komt deze :p Als ik wil printen krijg ik een kadertje met:

hp psc 1200 series

Systeemfout

Het document kan niet worden afgedrukt als gevolg van een systeemfout.

Probeer het document nogmaals af te drukken. Als dit nog steeds niet lukt, start u Windows opnieuw op en probeert u nogmaals.

Exit

Legacy Member
geen nummer of code?

ff google levert dit op
Neowin Forums > HP PSC 1200 Series "system error" solution

dus dep uitzetten of enkel voor die aangegeven file zou het oplossen


Could be not related to the xerox drivers conflict, but the same error was solved by disabling DEP for C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpzeng07.exe, thanks to HP Real-time Chat Support.

To disable, "My Computer"->Properties->Advanced->Performance->Settings->"Data Execution Prevention"->Add.. than browse to the executable above and add it.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan