TIIMM
Legacy Member
Hey,
Onlangs heb ik Windows Xp x64 op men pc gezet omdat meneer om 1 of andere reden moest crashen, en windows 7 in geen geval meer wil installeren :ironic:
Nuja, hiervoor werkte printer delen perfect..
Kheb dus mijn printer geinstalleerd, delen aangezet, account zonder wachtwoord..
Ga ik op de andere pc naar printer zoeken op netwerk. Vind hem niet..
Wil ik via netwerklocaties naar deze pc gaan, vraagt em wachtwoord terwijl dak geen heb.. En dan stel ik een wachtwoord in, is het onjuist :ironic:
Kan iemand me helpen?
Onlangs heb ik Windows Xp x64 op men pc gezet omdat meneer om 1 of andere reden moest crashen, en windows 7 in geen geval meer wil installeren :ironic:
Nuja, hiervoor werkte printer delen perfect..
Kheb dus mijn printer geinstalleerd, delen aangezet, account zonder wachtwoord..
Ga ik op de andere pc naar printer zoeken op netwerk. Vind hem niet..
Wil ik via netwerklocaties naar deze pc gaan, vraagt em wachtwoord terwijl dak geen heb.. En dan stel ik een wachtwoord in, is het onjuist :ironic:
Kan iemand me helpen?