(ö)CerberuS
Legacy Member
Jow, nooit echt me in powerpoint kunnen verdiepen maar ik vind meestal alles wel buiten dit dan. Ik heb een presentatie gemaakt en tijdens die presentatie zou de hele tijd 1 liedje moeten spelen en dus niet dat het elke dia opnieuw begint maar doorlopend speelt. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
Thx
Cerb
Thx
Cerb
. Nuja, welk office pakket heb je?