S.conceiçao7
Legacy Member
hoi,
ik heb sinds kort een gmail adres, maar om één of andere reden geeft hij telkens een error, als ik in ms outlook op "verzenden en ontvangen " klik.
heb nogtans pop ingeschakeld in mijn gmail account, en heb pop.gmail.com en smtp.gmail.com ingegeven in outlook.

iemand enig idee?
thx
ik heb sinds kort een gmail adres, maar om één of andere reden geeft hij telkens een error, als ik in ms outlook op "verzenden en ontvangen " klik.
heb nogtans pop ingeschakeld in mijn gmail account, en heb pop.gmail.com en smtp.gmail.com ingegeven in outlook.

iemand enig idee?
thx