Molletje
Legacy Member
Klinkt stom, maar ik krijg geen verbinding met men router.
Ik heb geprobeerd:
Default gateway
DHCP
Bijna elk IP dat ik vond op het internet.
Ik gebruik btw een HomePlug. (en ik ben niet zeker of het een router of switch is)

UPDATE:
Ik heb geen router, Modem->Switch->HomePlug->HomePlug->NIC.
Dus; al mijn poorten staan open, maar ze zijn gesloten door men firewall?
UPDATE2:
Locale PC's (op zelfde netwerk) kunnen WEL verbinding maken met men PC hoewel ik zeker ben dat ze verbinding maken via mijn 'buiten ip' (het geen wat watismijnip.be geeft, en niet men dhcp)
Ik heb geprobeerd:
Default gateway
DHCP
Bijna elk IP dat ik vond op het internet.
Ik gebruik btw een HomePlug. (en ik ben niet zeker of het een router of switch is)

UPDATE:
Ik heb geen router, Modem->Switch->HomePlug->HomePlug->NIC.
Dus; al mijn poorten staan open, maar ze zijn gesloten door men firewall?
UPDATE2:
Locale PC's (op zelfde netwerk) kunnen WEL verbinding maken met men PC hoewel ik zeker ben dat ze verbinding maken via mijn 'buiten ip' (het geen wat watismijnip.be geeft, en niet men dhcp)