neok1
Legacy Member
Hallo,
Ik ben recent overgeschakeld van WinXp naar Windows 7 64-bit.
Bij het installeren van Batman: Arkham Asylum liep er al iets mis met het installeren van de PhysX software (kreeg enkel een blanco vierkantje). Ik heb PhysX dan maar gëïnstalleerd via nvdia site samen met de laatste nieuwe drivers voor mijn GTX285 1gb.
Nu krijg ik in het settings menu van Batman de melding dat mijn hardware PhysX niet ondersteunt. Onder WinXp had ik dit probleem niet.
Ik heb mijn oude drivers opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Weet iemand raad?
Ik ben recent overgeschakeld van WinXp naar Windows 7 64-bit.
Bij het installeren van Batman: Arkham Asylum liep er al iets mis met het installeren van de PhysX software (kreeg enkel een blanco vierkantje). Ik heb PhysX dan maar gëïnstalleerd via nvdia site samen met de laatste nieuwe drivers voor mijn GTX285 1gb.
Nu krijg ik in het settings menu van Batman de melding dat mijn hardware PhysX niet ondersteunt. Onder WinXp had ik dit probleem niet.
Ik heb mijn oude drivers opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Weet iemand raad?