Koone
Legacy Member
Heb net een MP3 speler van Philips gekocht, 2ehands.
Ik had de software geinstalleerd, een programma dat Philips DMM noemt.
Ik wil het programma openen, maar het geeft steeds de foutmelding: 'Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.'
Ik heb geprobeerd van m'n muziek zo naar de verwisselbare schijf te verplaatsen, wat lukte, maar de MP3 speler geeft dan een icoontje waarvoor bij de handleiding staat dat de bestanden niet gelezen kunnen worden, waaruit ik dus besluit dat ik enkel met dat programma de bestanden erop kan zetten.
Iemand een idee ofzo?
Ik had de software geinstalleerd, een programma dat Philips DMM noemt.
Ik wil het programma openen, maar het geeft steeds de foutmelding: 'Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.'
Ik heb geprobeerd van m'n muziek zo naar de verwisselbare schijf te verplaatsen, wat lukte, maar de MP3 speler geeft dan een icoontje waarvoor bij de handleiding staat dat de bestanden niet gelezen kunnen worden, waaruit ik dus besluit dat ik enkel met dat programma de bestanden erop kan zetten.
Iemand een idee ofzo?

