menlor
Legacy Member
Beste,
zeer merkwaardig probleem. Config van pc hieronder te vinden
Pc draaide al een jaar ofzo zonder probs. 3 maand geleden heeft de voeding de geest gegeven heb nu een zwaardere modulaire voeding. Werkte nog steeds perfect.
Naar lan geweest zonder probs kom terug en pc valt uit op bizarre momenten.
Eerst viel deze uit elke keer ik vlc player 0.82 opstarte. Hoorde een harde schijf afslagen en viel meteen uit. Wa getest met windows media player en dat kon filmke afspelen( eenderd welk ). Uiteindelijk nieuwste VLC erop, scheen weer te werken. Dan nog 6 uur gedraaid en plots paf weer uit. Dan nog een paar keer hetzelfde. En viel ook een keer uit toen ik een fan liet draaien ( casemod, kan deze aan en uitzetten )
Ben dan intern gaan kijken en heb 4 harde schijven uitgetrokken, nu nog 2 aangesloten (windows en data) + dvdrom. Dit heeft een paar dagen gedraaid en nu valt ie weer plots uit en zelf na een paar minuten na opstarten.
Ligt het aan voeding of aan windows ? of ?
Ik ben een beetje ten einde raad. In event viewer geen enkele melding hierover
zeer merkwaardig probleem. Config van pc hieronder te vinden

Pc draaide al een jaar ofzo zonder probs. 3 maand geleden heeft de voeding de geest gegeven heb nu een zwaardere modulaire voeding. Werkte nog steeds perfect.
Naar lan geweest zonder probs kom terug en pc valt uit op bizarre momenten.
Eerst viel deze uit elke keer ik vlc player 0.82 opstarte. Hoorde een harde schijf afslagen en viel meteen uit. Wa getest met windows media player en dat kon filmke afspelen( eenderd welk ). Uiteindelijk nieuwste VLC erop, scheen weer te werken. Dan nog 6 uur gedraaid en plots paf weer uit. Dan nog een paar keer hetzelfde. En viel ook een keer uit toen ik een fan liet draaien ( casemod, kan deze aan en uitzetten )
Ben dan intern gaan kijken en heb 4 harde schijven uitgetrokken, nu nog 2 aangesloten (windows en data) + dvdrom. Dit heeft een paar dagen gedraaid en nu valt ie weer plots uit en zelf na een paar minuten na opstarten.
Ligt het aan voeding of aan windows ? of ?
Ik ben een beetje ten einde raad. In event viewer geen enkele melding hierover