maak een .bat file (is een .txt waarvan je de extentie verandert)
hierin zet je dan volgende text :
Code:
C:\Windows\RunDll32.exe user,exitwindows
Zet die file waar ge wilt, bvb in uw windows folder ofzo...
Stel een vanuw toetsen van uw keyboard in om die file te runnen.
Wat ge anders ook kunt doen is een schortcut maken naar die
.bat en die ergens in uw start menu plaatsen en vervolgens in
de properties ervan een keyboard shortcut instellen in het genre
CTRL+ALT+S Da zal dan uwe pc uitschakelen...