Smirri
Legacy Member
hallo
ik heb dus een fujitsu siemens amilo D laptop,als ik hem kocht en de eerste keer opstarte,krijg ik direct een intro waar ik naam enzo moest opgeven,dan draaide XP home (was erbij) en kon ik werken.
nu,half jaar later en heel wat pc activiteit later wou ik mijn laptop eens kuisen en eens opnieuw fabrieksinstellingen zetten en met een propere lei beginnen.
kheb volgens de instructies met de recovery cd's alles geformateerd (niet snel geformatteerd),en windows home XP opnieuw geinstalled.
Wat ik al raar vond is dat windows WORKS (brol voor 99%) er niet opstond,en dat was wel het geval als ik hem kocht
voor de slimme onder ons (staat nergens op de recovery en driver en utility cd's)
nu,na installatie van de normale dingen die erop staan loopt mijn pc precies trager.
Ook bs player doet raar;beeld maar geen geluid;dit kan aan codecs liggen maar denk van niet want heb net zelfde gedaan als bij vorige keer en toen werkte alles prachtig.
(er staat wel nog geen office op??kan da ?peis van niet maar je weet nooit.
kvond al raar dat ik na de format niet hetzelfde meemaakte als toen ik em voor de eerste keer opstarte;
kan iemand me helpen of heeft dezelfde pc en raad voor mij?
bedankt.
ik heb dus een fujitsu siemens amilo D laptop,als ik hem kocht en de eerste keer opstarte,krijg ik direct een intro waar ik naam enzo moest opgeven,dan draaide XP home (was erbij) en kon ik werken.
nu,half jaar later en heel wat pc activiteit later wou ik mijn laptop eens kuisen en eens opnieuw fabrieksinstellingen zetten en met een propere lei beginnen.
kheb volgens de instructies met de recovery cd's alles geformateerd (niet snel geformatteerd),en windows home XP opnieuw geinstalled.
Wat ik al raar vond is dat windows WORKS (brol voor 99%) er niet opstond,en dat was wel het geval als ik hem kocht
voor de slimme onder ons (staat nergens op de recovery en driver en utility cd's)
nu,na installatie van de normale dingen die erop staan loopt mijn pc precies trager.
Ook bs player doet raar;beeld maar geen geluid;dit kan aan codecs liggen maar denk van niet want heb net zelfde gedaan als bij vorige keer en toen werkte alles prachtig.
(er staat wel nog geen office op??kan da ?peis van niet maar je weet nooit.
kvond al raar dat ik na de format niet hetzelfde meemaakte als toen ik em voor de eerste keer opstarte;
kan iemand me helpen of heeft dezelfde pc en raad voor mij?
bedankt.
, zoals k het hier lees, werkt ge met een paar maand oude drivers