Casual-T
Legacy Member
hallo,
ik heb een HP Pavillion dv 6750eb en onlangs was ik gewoon alledaagse dingen aan het doen (muziek, gmail, msn,....) tot hij ineens crashte!
hij viel zomaar uit zonder enige waarschuwing van windows (windows 7)
ik heb hem gewoon terug opgestart, maar er kwam niets. Mijn pc ging wel aan, maar ik kreeg een zwart scherm, dus ook geen witte lettertjes zoals normaal... gewoon zwart.
wat kan dit zijn? kan ik het zelf herstellen? hoe?
dankuwel
ik heb een HP Pavillion dv 6750eb en onlangs was ik gewoon alledaagse dingen aan het doen (muziek, gmail, msn,....) tot hij ineens crashte!

hij viel zomaar uit zonder enige waarschuwing van windows (windows 7)
ik heb hem gewoon terug opgestart, maar er kwam niets. Mijn pc ging wel aan, maar ik kreeg een zwart scherm, dus ook geen witte lettertjes zoals normaal... gewoon zwart.
wat kan dit zijn? kan ik het zelf herstellen? hoe?
dankuwel

, maar het werkt niet.... ik zie ook niet in hoe 20sec aan/af knop ingedrukt houden werkt als batterij en adapter er niet in steken...