Via een omweg kan je nog wel aan je contactpersonen komen gewoon dubbelklikken op het wab bestand (van een vroegere outlook express versie) normaal gezien start dan windows vista contactpersonen wizard. Ga naar start,alle programma's,windows contactpersonen daar zouden de contacpersonen moeten staan. Gebruik ook eens de import wizard in outlook 2007.