Archief - Outlook mail probleempje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thierrichi

Legacy Member
Vriendin van me zei dat ze me twee mails gestuurd heeft vandaag, maar ik heb ze nooit ontvangen. Ze heeft geen foutboodschap gekregen en ik veronderstel dat ze gewoon op mijn verstuurde mails gereplied heeft en dus niet het verkeerde mailadres heeft gebruikt.

Ze heeft een hotmail adres, maar 'k heb van andere hotmail users wel mails binnen gekregen. Andere externe adressen en interne mails komen zonder problemen binnen.

Iemand enig idee hoe dit komt? Het is wel op de mail van't werk.

ReBirTh

Legacy Member
vertraging?
Soms duurt het wel eens een paar uur tussen het moment waarop iemand verstuurt en iemand hem binnenkrijgt hoor.

Thierrichi

Legacy Member
ReBirTh zei:
vertraging?
Soms duurt het wel eens een paar uur tussen het moment waarop iemand verstuurt en iemand hem binnenkrijgt hoor.

Ik stuur dagelijks met die persoon en nooit vertraging of andere problemen gehad. Ik verdenk ze er hier van die mails te blokkeren :p

Mé de server was er geen probleem, heb ik gevraagd op IT;

ReBirTh

Legacy Member
lolz, misschien met rede dat ze die mails dan blokkeren é, zeg je vriendin dat ze geen naaktfoto's meer mag sturen :D;)
Nee, serieus, dan weet ik ook niet direct wat de oorzaak zou kunnen zijn hoor, sorry.

Exit

Legacy Member
tja, servers van hotmail zijn niet altijd even rap om mails door te sturen.
of dat gij dat daar op It vraagt of niet, die weten niet hoe het met de servers van hotmail is gesteld.

wel kan dat men bepaalde protocollen/sites/server blokeerd als die niet zijn toegestaan daar, dan moet ge dat maar elders/thuis doen.

Thierrichi

Legacy Member
Exit zei:
tja, servers van hotmail zijn niet altijd even rap om mails door te sturen.
of dat gij dat daar op It vraagt of niet, die weten niet hoe het met de servers van hotmail is gesteld.

wel kan dat men bepaalde protocollen/sites/server blokeerd als die niet zijn toegestaan daar, dan moet ge dat maar elders/thuis doen.

't zal al heel specifiek haar adres moeten zijn dan, want ik krijg nog andere mails van hotmail wel binnen, 't is iets heel raars en 'k zal wel zien of ik ze ooit nog binnen krijg of ni. Zal ze in't vervolg dan maar op mijn hotmail laten mailen ipv outlook.

Thierrichi

Legacy Member
ReBirTh zei:
lolz, misschien met rede dat ze die mails dan blokkeren é, zeg je vriendin dat ze geen naaktfoto's meer mag sturen :D;)
Nee, serieus, dan weet ik ook niet direct wat de oorzaak zou kunnen zijn hoor, sorry.

Als't nu naaktfoto's zouden zijn, dan zou ik snappen waarom ze die voor zichzelf houden :p

Achja, 't zal een mysterie blijven, vanavond eens vragen of ze ni per ongeluk naar een verkeerd adres gemaild heeft.

ShPonGle

Legacy Member
als ze op uw werk antispam software gebruiken zoals die van GFI / Symantec / ... kan het goed zijn dat er hotmail geschrapt wordt door deze software als er bvb. een misformed MIME in de header zit of rare dingen/urls staan in de body. zou niet de eerste keer zijn dit gebeurt met hotmail, moet deze hier thuis ook vaak uit de spam quarantaine van m'n SMS for SMTP server halen ofwel m'n policy rules editten om ze er toch door te krijgen in m'n exchange mailbox.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan