Thierrichi
Legacy Member
Vriendin van me zei dat ze me twee mails gestuurd heeft vandaag, maar ik heb ze nooit ontvangen. Ze heeft geen foutboodschap gekregen en ik veronderstel dat ze gewoon op mijn verstuurde mails gereplied heeft en dus niet het verkeerde mailadres heeft gebruikt.
Ze heeft een hotmail adres, maar 'k heb van andere hotmail users wel mails binnen gekregen. Andere externe adressen en interne mails komen zonder problemen binnen.
Iemand enig idee hoe dit komt? Het is wel op de mail van't werk.
Ze heeft een hotmail adres, maar 'k heb van andere hotmail users wel mails binnen gekregen. Andere externe adressen en interne mails komen zonder problemen binnen.
Iemand enig idee hoe dit komt? Het is wel op de mail van't werk.


