het duurt zon 10 - 20 tal seconden tegen dat outlook de mailservers van telenet heeft gevonden en het binnehalen van mail gaat ook zo rap niet meer ?
Ik zit niet op smallband btw
Heeft er nog iemand last van dit irritant gedoe ? ps ik gebruik mail-in.telenet.be.