Archief - Outlook express hangt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[i]cute_

Legacy Member
Hello,

Alsk outlook express 6.0 open en ik druk op ontvangen/verzenden... freezed outlook... (win2000) kheb al service pack verwijderd + outlook express verwijderd en opnieuw geinstalleerd en tis nog nie opgelost :wtf:
en op spyware en virussen gescanned (spysweeper,spybot s&d, reghealer, pestpatrol, ad-aware,ccleaner,hijackthis,easycleaner,supercleaner,cwshredder,online scan: panda, bitdefender,housecall en alles in veilige modus gedaan ;))

Thnx

Takashi

Legacy Member
neuh, is gewoon als ge op "verzenden/ontvangen" klikt dat em vast zit

[i]cute_

Legacy Member
Bunz leesde eigelijk wel wa dak post? -_-

[i]cute_ zei:
Hello,

Alsk outlook express 6.0 open en ik druk op ontvangen/verzenden... freezed outlook... (win2000) kheb al service pack verwijderd + outlook express verwijderd en opnieuw geinstalleerd en tis nog nie opgelost :wtf:
en op spyware en virussen gescanned (spysweeper,spybot s&d, reghealer, pestpatrol, ad-aware,ccleaner,hijackthis,easycleaner,supercleaner,cwshredder,online scan: panda, bitdefender,housecall en alles in veilige modus gedaan ;))

Thnx

st3ph3n

Legacy Member
Heb je dit ook als *ALLE* andere programma's afgesloten zijn ?

Kijk eens in de event logs (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.msc) of je gerelateerde foutmeldingen vindt.

Steven

Takashi

Legacy Member
st3ph3n zei:
Heb je dit ook als *ALLE* andere programma's afgesloten zijn ?

Kijk eens in de event logs (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.msc) of je gerelateerde foutmeldingen vindt.

Steven
nope, maar als der geen mails in postvlak uit staan gaat et wel ..

mss iets met de servers? tis een telenet emaila dres en ier is het scarlet, servers staan:

pop3: in.telenet.be
smtp: smtp.scarlet.be


[i]cute_ zei:

kost ol gedaan zen moest je geen stomme spellekes zitn speeln :doh:

alles moest klaar zin

[i]cute_

Legacy Member
knetix zei:
kost ol gedaan zen moest je geen stomme spellekes zitn speeln :doh:

alles moest klaar zin

5 pc's hersteld + 18 geghost :sleep:

gij 1 en nen halve hersteld :doh:

[i]cute_

Legacy Member
knetix zei:
arf, bezig aan een da gie aan gewerkt had en die klaar was?
rofl :) khad die pc gisteren aan laten staan (die was nog nie klaar) maar vanmorgen was die afgesloten :) en nie door mij

st3ph3n

Legacy Member
C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Identities\{guid}\Microsoft\Outlook Express

Verwijder Postvak UIT.dbx uit bovenstaande map. Zorg er eerst voor dat OE afgesloten is. Alle emails in 'Postvak UIT' ben je dan wel kwijt. Probeer daarna opnieuw.

Steven

st3ph3n

Legacy Member
Probeer dit eens:
* Outlook Express -> Extra -> Opties... -> Verzenden
* Kopie van verzonden berichten opslaan in de map Verzonden items uitvinken

Probeer of het nu wél werkt.

Probeer ook dit:
* Outlook Express -> Extra -> Opties... -> Verzenden
* Berichten direct verzenden uitvinken
* Alles verzenden / ontvangen

Waar loopt het fout ? Bij het plaatsen in 'Postvak Uit' of bij het proberen verzenden ?

Misschien kan je ook Verzonden items.dbx verwijderen, moet daar het probleem liggen.

Steven

[i]cute_

Legacy Member
probleem is normaal opgelost kheb alle *.dbx files verwijderd + *.ial verwijderd maar wel backup genomen :P dus nu zou het normaal in orde moeten zijn :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan