Marcooo
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik had graag mijn email adressen en emails ge-importeert op een nieuw systeem. Ik heb .dbx files ge-exporteert van het vorige systeem, maar ik krijg deze niet ge-importeert op het nieuwe systeem. Iemand enig idee wat ik fout doe? Op microsoft zeggen ze importeren met Outlook Express maar deze staat natuurlijk niet op Windows 7.
Alvast bedankt
Ik had graag mijn email adressen en emails ge-importeert op een nieuw systeem. Ik heb .dbx files ge-exporteert van het vorige systeem, maar ik krijg deze niet ge-importeert op het nieuwe systeem. Iemand enig idee wat ik fout doe? Op microsoft zeggen ze importeren met Outlook Express maar deze staat natuurlijk niet op Windows 7.
Alvast bedankt
