Stickie
Legacy Member
Ik heb dus ee oracle databank(9i) geinstalleerd op een win xp pro operating system,ik kreeg geen foutmeldingen tijdens de installatie.
Hierna installeerde ik de oracle developer 6i,ik kreeg hier tijdens de installatie ook geen problemen(errors).
Nu wil ik dus via de optie oracle net8 easy config de configuratie regelen maar als ik dus hier op klik dan verschijnt er een foutmelding.
in jree.exe is een fout opgetreden ...
Weet iemand wat ik hier mee moet aanvangen om het aan de praat te krijgen?
Thx
Stickie
Hierna installeerde ik de oracle developer 6i,ik kreeg hier tijdens de installatie ook geen problemen(errors).
Nu wil ik dus via de optie oracle net8 easy config de configuratie regelen maar als ik dus hier op klik dan verschijnt er een foutmelding.
in jree.exe is een fout opgetreden ...
Weet iemand wat ik hier mee moet aanvangen om het aan de praat te krijgen?
Thx
Stickie