GAMERdude
Legacy Member
oké ik heb sinds gisteren dus een probleem met mijn pc , als ik hem opstart ,duurt het opstarten al eeuwen en als hij dan eenmaal is opgestart krijg ik een bericht dat hij binnen 1 minuut afsluit ,daar komt nog bij dat mijn geluid weg is en ik alleen de toontjes van het moederbord hoor (8 verschillende dacht ik) en ik vroeg dus al hulp in deze thread
->https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/geluid-weg.285943
door de command 'shutdown -a' is nu men afsluitprobleem opgelost ,maar ik heb nog steeds last van een 'virus' denk ik ,nu heb gisteravond dan virusscans gedaan met 2 verschillende programmas nl.:AVG Free Edition en NOD32 . Maar nu kan ik nog steeds niet op internet (in mijn netwerklocaties staat NIETS MEER !)
en het virusscannen heeft niets opgeleverd ,dus probeerde ik alles terug te herstellen door eerst mijn internet opnieuw in gang te krijgen via systeemherstel ,maar dat zegt iedere keer dat ik opnieuw moet opstarten ,maar dan krijg ik het hele verhaal opnieuw... :doh:
HELP MIJ AUB
->https://www.beyondgaming.be/archive/software.22/geluid-weg.285943
door de command 'shutdown -a' is nu men afsluitprobleem opgelost ,maar ik heb nog steeds last van een 'virus' denk ik ,nu heb gisteravond dan virusscans gedaan met 2 verschillende programmas nl.:AVG Free Edition en NOD32 . Maar nu kan ik nog steeds niet op internet (in mijn netwerklocaties staat NIETS MEER !)
en het virusscannen heeft niets opgeleverd ,dus probeerde ik alles terug te herstellen door eerst mijn internet opnieuw in gang te krijgen via systeemherstel ,maar dat zegt iedere keer dat ik opnieuw moet opstarten ,maar dan krijg ik het hele verhaal opnieuw... :doh: HELP MIJ AUB
