Corpse
Legacy Member
kzit met een vervelig probleempje, namelijk :
normaal als ik een afbeelding van internet wilde opslaan deed ik gewoon rechts klikken op afbeelding en afbeelding opslaan.. dan kon ik kiezen waar ik die zette met de naam van de afbeelding en extensie meestal JPG of GIF..
Nu zit ik met het probleem dat elke afbeeldig die ik wil opslaan Naamloos is en altijd BMP , ook al is de afbeelding JPG. (kan ik zien door naar eigenschappen te gaan) ik kan dat niet veranderen en da werkt op men teen
iemand plZzz
Thanks
normaal als ik een afbeelding van internet wilde opslaan deed ik gewoon rechts klikken op afbeelding en afbeelding opslaan.. dan kon ik kiezen waar ik die zette met de naam van de afbeelding en extensie meestal JPG of GIF..
Nu zit ik met het probleem dat elke afbeeldig die ik wil opslaan Naamloos is en altijd BMP , ook al is de afbeelding JPG. (kan ik zien door naar eigenschappen te gaan) ik kan dat niet veranderen en da werkt op men teen
iemand plZzz
Thanks