Warlock
Legacy Member
Yooo
weet iemand goei programma om op te nemen terwijl ge een spel aant spelen zijt, zodat ge het bvb in .avi formaat nadien kunt afspelen?
Kheb daarnet eens Fraps geprobeerd (trial versie, kga da ni kopen
) en daarmee kan ik wel opnemen, maar mn filmpke van 23sec is 123mb groot!! (zonder geluid)
Er moet toch iets beter zijn?
weet iemand goei programma om op te nemen terwijl ge een spel aant spelen zijt, zodat ge het bvb in .avi formaat nadien kunt afspelen?
Kheb daarnet eens Fraps geprobeerd (trial versie, kga da ni kopen
) en daarmee kan ik wel opnemen, maar mn filmpke van 23sec is 123mb groot!! (zonder geluid)Er moet toch iets beter zijn?

voelt ge u nie goed jong .... ge gaat u een beetje moeten verzorgen met die hoest